always be yourself unless you can be a shark

 


Hallo allemaal,

Hij is zo leuk die build up baby haai. Ik heb dit kaartje ermee gemaakt. Leuk voor een zwemdiploma, maar ook als vakantiekaartje.

470.784.309

Ik heb de onderdelen van de build up baby haai getekend in de kleuren uit het paperpad shades of blue van StudioLight en in elkaar geplakt. De bril en zwemband heb ik met rood en wit cardstock gemaakt.



470.713.798

Het leuke petje wat ik de haai gegeven heb is van de mal "kleding beer" van berenjacht. Hoe goed komt deze nu toch weer van pas!

Met de card art surfplanken, heb ik één surfplank getekend en uitgeknipt. 
470.784.311

De surfplank heb ik in een donkere gele kleur gedaan. Dezelfde kleur als het petje. Op de surfplank heb ik de leuke haai geplakt.

Onder de surfplank heb ik de leuke mask art "splash" gebruikt.
470.784.238

Deze heb ik eerst op wit cardstock met de kleur blue ocean inkt van harmony (spectrum noir)geblend en uitgeknipt met een wit randje.
Het onderste deel heb ik onder de surfplank geplakt en het andere deel achter de surfplank en gedeeltelijk achter de haai. 

470.784.241

Daarna teken je de shape art "Jeff" uit en beplak je deze met het designpapier "haai five" en plak je de haai met surfplank op deze kaart. 
473.005.063

Met een leuke tekst (die je ook kunt vinden in de craftykit "haai five") maak je het kaartje af.

Met een witte gellpen en zwarte fineliner accentueer je het één en ander op je kaart en je kaart is weer af!

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie veel plezier met het maken ervan!

groetjes Christa



Reacties

Populaire posts van deze blog

xmas

tijd voor taart!!!

Zwemdiploma B