Zwemdiploma B

 



Hallo allemaal,

Hier weer eens een blog van mij! Wat is de nieuwe buildup "baby haai" toch ontzettend leuk. Ik heb er dit keer een kaartje mee gemaakt voor een kind die zijn B zwemdiploma gehaald heeft. Hoe toepasselijk is deze haai dan!

Ik ben begonnen met de build up "baby haai". Deze heb ik eerst overgenomen uit de donkere blauwe kleur papier en daarna de "onderkant" van de haai wat lichter blauw. Deze kleuren komen uit het paperblock unicolor "shades of blue" van StudioLight.

470.784.309

In plaats van het oog dicht heb ik de haai met een open oog gemaakt die ik met een ponsje van 10 milimeter geponst heb uit wit cardstock. Hier heb ik met een zwarte fineliner de pupil in getekend. Aan de voorkant heb ik nog extra een paar neusgaten getekend, die miste ik!

Daarna ben ik verder gegaan met de letter B. Deze is van het Alphabet Milano van Dutch Doobadoo. 

470.8784.257

Deze heb ik eerst overgetrokken uit wit cardstock en het binnenste gedeelte uit een wat donkere gele kleur en op het witte geplakt. Ik vind de kleuren geel en blauw namelijk zo mooi bij elkaar!

Een tijdje geleden is er een maskart "splash" van Dutch Doobadoo uitgekomen, die hier natuurlijk perfect bij past!! 
470.784.238

Op wit cardstock heb ik met een blendingtool met Harmony inkt "Ocean Blue" de mask geblend en heb deze met een wit randje uitgeknipt.Ik heb alleen de onderste splash gebruikt.

Ik heb alles op de cardart "tag" geplakt. Deze heb ik eerst overgetrokken en daarin bekleed met het designpapier van de craftykit "haai five"

470.784.312

Op de tag heb ik de B geplakt, daarna de splash en met 1 mm foamtape  de haai.
473.005.063

In de craftykit "haai five" zitten ook uitdrukkers bij met leuke haaien en teksten maar ook uitdrukkers zonder teksten. Met de leuke stempel van StudioLight "geslaagd" heb ik de tekst "trots op jou" gestempeld.




SL-ES-STAMP642

Met een witte gellpen en zwarte fineliner heb ik nog wat lijnen hier en daar getekend om het een en ander te accentueren.
Wie wil nou niet zo een leuke kaart krijgen als je je B-diploma haalt!

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie veel plezier met het maken ervan!

Groetjes Christa











Reacties

Populaire posts van deze blog

PEACE✌

xmas

lovely ladybug