kangoeroe met tweeling

Hallo allemaal,

We beginnen het nieuwe jaar gelijk maar met een nieuwe inspiratie challenge op de Dutch Doobadoo Build Up groep!

Ik heb de build up kangoeroe mal nagetekend en uitgeknipt. (470.713.841)
En de kop gebruikt die naar de zijkant kijkt.
Ik heb hierop het gezicht getekend,  maar kwam net ietsiepietsie tekort😅🙈

Dus aan de achterkant een stukje erbij geplakt😅🙈
Zie je! Was jullie nog niet opgevallen!🤣
Zo zie je gelijk wel dat ik een stukje eruit heb geknipt voor het tongetje. Ik heb er een rozig stukje achter geplakt.
Voor de neus heb ik de vaessen cirkelpons gebruikt van 1.5 cm en deze iets ovaal geknipt. De oogjes heb ik op wit cardstock getekend en het zwarte van de pupil ook weer met een pons van vaessen gebruikt (7mm).

Ik heb gebruik gemaakt van de Card Art (470.713.582)
Deze heb ik op wit cardstock getekend en uitgeknipt.  Met creme cardstock heb ik "melk" gemaakt en met mica het "glas"

De bubbels heb ik met een mal van Marianne Design (CR 1512) gestanst.

De tekst "double trouble" heb ik zelf geschreven. En deze op de notebook circles van JoyCrafts geplakt.

Hier en daar nog met de fineliner van Staedtler lijntjes aangebracht om her en der wat te accentueren.

Ik hoop dat ik, met deze 1e maandchallenge van het nieuwe jaar, jullie heb kunnen inspireren!

Groetjes,

Reacties

Populaire posts van deze blog

xmas

tijd voor taart!!!

you make my heart smile!