HOERA! je bent jarig!

Hallo allemaal, 

Hier weer een verjaardagskaartje!
Hier een korte uitleg met wat foto's;

De snuit heb ik dit keer ook gebruikt voor het hoofd

De oren heb ik wat rond getekend en de horens iets verlengd

En dan plakken maarrrr....

Ik heb de mond toch maar losgeknipt en er iets onder geplakt ... ziet er iets beter uit😅

Ik heb het mask stencil van craft emotions muziekbalken 185070/1123 gebruikt met de distress oxide "peacock feathers"


De stempel van studio light "Hoera" essentials nr.523 (STAMPSL523) als tekst


 En uiteraard de dutch doobadoo build up koe (470.713.859)


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie veel plezier met het maken ervan!

Groetjes, 


Reacties

Populaire posts van deze blog

PEACE✌

lovely ladybug

xmas