PEACE✌


Hallo allemaal, 

Deze nieuwe card art "volkswagenbusje" van Dutch Doobadoo (470.713.876) is toch weer geweldig!! PEACE!✌


Ik heb deze overgetrokken en onderste deel met bloemen en inkt versiert... flowerpowerrrrrr

ik heb bij deze card art het build up "paard" gebruikt (470.713.865)....  Najah😅 beetje veranderd (meer een ezel geworden🙈)
ik heb dit op lichtgrijs cardstock getekend;
Het witte van de ogen heb ik met een witte gelpen gekleurd en het blauwe vd ogen met een stift. Ik heb het geheel daarna uitgeknipt, en door het raampje van het busje gestoken.
Leuke haarband getekend en ingekleurd met stift.
achter het raampje heb ik een soort bankje gemaakt. Op de wijze hieronder op de foto. Daarna beetje beïnkt met photo vintage.
ik heb het busje darna op een stuk cardstock geplakt, zodat de achterkant netjes is afgewerkt. Verder de kaart opgeleukt met bloemetjes. En natuurlijk met een witte gelpen en zwarte fineliner accentjes getekend. 

De stempel is van Carlijn Design CDST-0042 "elegante verjaardag"
En ow wat een gezellige kaart is het weer geworden.🙈

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie veel plezier met het maken ervan!

Groetjes,

Reacties

  1. Helemaal geweldig. Knap hoor dat je zo kan tekenen. Ga het ook proberen! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk weer. Knap hoe je dat telkens bedenkt en maakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

lovely ladybug

xmas