pooh beer


Hallo allemaal,

Hier een kaartje gemaakt met de build up "berenjacht" 470.713.788
de kop van de beer heb ik iets anders getekend 🙈;
de neus heb ik gemaakt met de vaessen cirkelpons 1,5 cm
En de oogjes met de vaessen cirkelpons van 7mm;

En de poten zijn gemaakt van het stencil "zomer" 470.713.801 van Dutch Doobadoo 
Het truitje heb ik als basis de card art "kleding" (470.713.798) gebruikt. (Dit heb ik natuurlijk rond gemaakt onder en er mouwtjes aan getekend. 

De achtergrond is gemaakt van de nieuwe mask art "slimline honeycomb" van Dutch Doobadoo (470.784.052)
Deze heb ik geblend met de memento dew drop md103 "cantaloupe"
En de bijen zijn ook van een nieuw mask art "bees" (470.784.054) deze heb ik met zwarte inkt op geel cardstock geblend.
En deze bijen heb ik toen uitgeknipt en op de kaart geplakt.

Ik heb de kaart gemat op rood cardstock.
En kijk wat een leuke kinderkaart!😍

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie veel plezier met het maken ervan!

Groetjes, 

Reacties

Populaire posts van deze blog

xmas

tijd voor taart!!!

you make my heart smile!