hello little mouse


Hallo allemaal,

Wat is de nieuwe build up van Dutch Doobadoo toch weer enig! Dit keer is het een muis.


470.784.102

De muis zijn kop heb ik 2x overgetrokken. Eén keer uit grijs cardstock en één keer uit wit cardstock. Op de witte kop heb ik een snuit getekend.


Deze snuit heb ik uitgeknipt en op de grijze kop geplakt. De tandjes zijn van het stencil van het build up konijn 470.713.811. Zelf heb ik nog een strikje getekend en een staartje voor bovenop het koppie. Ik heb bij deze muis de card art tea cup gebruikt.


470.713.622

Ik heb deze wel losgeknipt en enkel gebruikt. De buitenkant heb ik uit wit cardstock geknipt en de binnenkant van het kopje uit een donker roze kleur cardstock. Met een cirkelponsje van ongeveer anderhalve centimeter heb ik rondjes geponst en erop geplakt. Met een zwarte fineliner en witte pigmentliner heb ik hier en daar wat lijnen getrokken om het een en ander te accentureren.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en wens jullie nog een hele fijne dag toe.

groetjes,









 

Reacties

Populaire posts van deze blog

PEACE✌

lovely ladybug

xmas