geniet vandaag, herhaal "t morgen!


Dit keer weer eens een kaartje gemaakt met die leuke build up muis.


470.784.102

Deze muis heb ik een beetje anders gemaakt dan het origineel. Allereerst ben ik begonnen bij de kop. Deze heb ik eerst overgetrokken en daarna iets anders getekend, omdat je de muis van de zijkant ziet.


En ook de oortjes, neus en ogen heb ik aangepast. Het mondje en tanden heb ik van het build up konijn overgenomen. Daarna ben ik aan het plakken en knippen gegaan, om het koppie te maken.


Dit zijn de onderdelen van de buik. Deze heb ik gewoon twee keer getekend en op elkaar geplakt. Boven de buikjes, die uitgeknipt zijn, zie je het pootje wat ik op zijn buik gelegd heb op de kaart. Dit pootje heb ik achter de buik geplakt en het "handje" er bovenop. De andere arm heb ik zelf getekend. De voetjes onder heb ik gewoon wat langer getekend dan het origineel is. En de poot die je ziet, is de binnenkant van het buikje, daar heb ik dus gewoon het verlengde voetje op geplakt. Ik heb bij de build up muis onder andere de card art "cheese" gebruikt.


470784.099

De binnenkant van de kaas heb ik uit een wat donkere geel getekend en de gaten in de kaas en de randjes zijn met distress ink "vintage photo" beinkt. Het kleine stukje kaas heb ik zelf getekend.


470.784.100

En natuurlijk past daar ook die leuke cardart "cheeseboard" bij. Deze heb ik bewerkt met het mask art stencil "woodgrain", zo krijg je een leuke houtnerf in het plankje.


470.715.102

Door het gaatje bovenin het plankje, heb ik een stukje touw gemaakt. En de stempel die jullie zien is een text stamp van Marianne Design (MM1620). De tekst "geniet vandaag, herhaal het morgen" past perfect bij dit kaartje! De kaart heb ik op wit cardstock geplakt en ik heb een randje langs de kaart geknipt, zodat de achterkant netjes is afgewerkt.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie nog een fijne dag verder.

groetjes,

















Reacties

Populaire posts van deze blog

PEACE✌

lovely ladybug

xmas