Hoera, jij bent jarig!

 


Hallo allemaal,

Hier eens een kaartje gemaakt, waarbij ik de achtergrond zelf gemaakt heb, in plaats van designpapier te gebruiken. Ik heb gebruik gemaakt van de Harmony inkten van Spectrum Noir, de kleuren Honey Pot, Frozen Lake, Orange, Oasis, Ocean Blue en Green Topaz.


Ik ben begonnen met de kleur Honey Pot en het mask stencil zonnebloem;


370.784.131

De linkerkant van het stencil (kleine zonnebloemen) heb ik gebruikt. Daaroverheen heb ik toen de mask art slimline spatter gelegd en heb toen met de "Frozen Lake" kleur eroverheen gegaan (dus de stencils OP elkaar). Het stencil van de "zonnebloem" toen weggehaald en er daarna met de kleur "Oasis" over het "spatter" stencil gegaan.


470.784.138

Daarna heb ik het mask art slimline "chevron" gebruikt (rechterkant) en deze met de kleur Orange geblend. Het stencil daarna omgedraaid en deze nog een keer geblend (zo krijg je een soort ruit).


470.784.149


En tot slot heb ik de nieuwe mask art slimline "Grunge" gebruikt. Deze heb ik aangebracht met zwarte structuurpasta.


470.784.148


870.000.090

De structuurpasta goed gedroogd met de heattool en daarna met een leuke grunge stempel hier en daar gestempeld en er een leuk plaatje opgeplakt. De randjes van de kaart heb ik beïnkt met kleur Ocean Blue. Achter het plaatje en de tekst "jij bent jarig" heb ik nog een stukje zwarte hempcord geplakt. Uit het stencil "spatter" heb ik een tekstballon gekleurd met de blendingtool en deze uitgeknipt en de tekst "hoera" opgeplakt. 

Ik hoop dat ik jullie met deze kaart weer heb kunnen inspireren en wens jullie nog een fijne dag toe.

Groetjes,


Reacties

Populaire posts van deze blog

PEACE✌

xmas

lovely ladybug