happy halloween


Hallo allemaal,

Hier een kaartje met het thema "halloween". Ik heb hier de build up "vogelverschrikker" gebruikt. En in plaats van het "hooi" onder zn shirt en uit zijn mouwen te knippen heb ik er touw voor gebruikt. Dit touw heb ik ook onder de heksenmuts vandaan laten komen.


470.784.162

Ik heb bij de vogelverschrikker de cardart "hounted house" gebruikt. Deze heb ik uit oranje cardstock getekend en de daken uit grijs. Met grijze, zwarte en groene inkt heb ik de randen donkerder gemaakt. Op het hounted house heb ik wat stenen getekend en wat dakpannen getekend. De raampjes heb ik nog een keertje op geel cardstock getekend en erop geplakt. 


470.784.159

Op het hounted house heb ik wat hedra geplakt, dit is een creatable van Marianne Design LR0469.


470.784.161

Het vleermuisje die je op de kaart ziet, heb ik van de cardart "halloween" overgenomen. Die heb ik gewoon overgetrokken uit zwart cardstock en uitgeknipt. Daarna op oranje cardstock geplakt en er een randje omheen geknipt. De maan heb ik uit geen cardstock gemaakt met een cirkelstans en met oranje inkt de rand wat aangezet.

Met een zwarte fineliner en witte gelpen heb ik wat lijnen getekend om het extra te accentueren.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie nog een fijne dag verder.

groetjes,

Reacties

  1. Geweldig! Plak je alles op elkaar met de originele mal of plak je alles uiteindelijk op 1 30,5x30,5 zwart cardstock wat je dan nog uitknipt/snijdt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. beetje laat ... maar toch. Ik plak eerst alles op en aan elkaar. Daarna plak ik het op een stuk cardstock en knip er een randje langs, zodat de achterkant netjes is afgewerkt.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

funny eggs

lovely ladybug

PEACE✌