merry xmas


Hallo allemaal,

Bij deze kaart heb ik de achtergrond gemaakt met de mask art "merry xmas" van Dutch Doobadoo. Deze heb ik geblend met de nieuwste kleur oxide van Ranger 
(-lumberjack plaid-) en linksboven in de hoek ben ik er met zwarte inkt licht overheen gegaan. Rechts onderin heb ik de hoek eraf gescheurd en ben er met een blendingtool langsgegaan met de kleur vintage photo van Ranger.


479.784.186

Ik heb hier de stempel guinea pig 5 van Carla Creaties gebruikt. Deze heb ik gekleurd met copics en daarna uitgeknipt. Het geheel heb ik toen op rood cardstock geplakt.



Achter deze leukerds heb ik twee kerstboompjes geplakt. Weet helaas niet meer van wie deze stans is. Op deze kerstboompjes en onder de cavia's heb ik foamclay geplakt.


Dit is zulk leuk spul. Ik heb het rode cardstock daarna op wit geplakt en er een randje langs geknipt. Met zwarte fineliner heb ik nog een randje getekend.

Ik hoop dat ik jullie met deze kaart weer heb kunnen inspireren en wens jullie nog een fijne dag toe.

groetjes,



Reacties

Populaire posts van deze blog

PEACE✌

lovely ladybug

xmas