gardenings gnomes


Hallo allemaal,

Ik heb hier eens een leuk tafereeltje gemaakt voor mijn nichtje haar slaapkamer. Ik heb hier gebruik gemaakt van verschillende Dutch Doobadoo stencils. Ik ben begonnen met de build up "gardening gnomes". Ach deze zijn toch weer zo leuk. De mannelijke gnome heb ik laten zitten en heeft zijn armpje om zn meisje geslagen en heeft allemaal bloemetjes voor haar .

470.784.196

 Achter het verliefde stel staat een bloemenkraam. Deze heb ik gemaakt met de card art "groentekraam". Deze heb ik natuurlijk vol geplakt met bloemetjes van verschillende groten. 

470.784.195

Ook heb ik die leuke card art "zak met aarde" gebruikt. Al de stencils zijn zo ontzettend leuk te combineren!

470.784.191

Naast de kraam heb ik nog een boom gezet met de card art "boom". 

470.713.853

En met die leuke grass mask en mask clouds heb ik hem afgewerkt.

470.784.074

470.784.073

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en graag tot de volgende keer!

Groetjes,



Reacties

Populaire posts van deze blog

PEACE✌

lovely ladybug

xmas