doorkijkdoosje


Hallo allemaal,

Dit doosje heb ik gemaakt van de Dutch foldcard art "Triptych Michael".
470.784.205

Het middelste gedeelde van deze foldcard art heb ik overgetrokken, daarna de mal omgedraaid en nog een keer deze ronding getekend zoals onderstaande afbeelding. De totale lengte heb ik 30 centimeter gemaakt


Vanuit het midden heb ik drie centimeter naar links en naar rechts gemeten en daar een rillijn gemaakt.


Aan één kant heb ik het doosje een gat uitgesneden zodat het een doorkijkdoosje wordt. Ik heb het doosje daarna beplakt met het designpapier van bella lulu "hippity hoppity" 3004/0030. Daar zit ook dat leuke knipvel met die leuke konijntjes bij. Van de zijkanten van de foldcard heb ik heuveltjes gemaakt (zie onderstaande foto). Hier heb ik wel een extra plakrandje aan gemaakt aan de zijkanten en onderkant. 


De zijkantjes kan je dichtmaken met een hoogte die jij wil. Ik heb zes bij vier (hoogte) aangehouden zonder de plakranden meegerekend.

Toen alles beplakt was met designpapier heb ik de heuveltjes erin geplakt en de plaatjes erop geplakt die bij het setje "hippity hoppity" zaten.
 

De bovenkant van het doosje heb ik toen met een nietje en een stukje tule aan elkaar gemaakt met een nietje en er een plaatje opgeplakt, zodat het nietje weer netjes is weggewerkt. Je zou het doosje nu ook kunnen vullen met wat paaseitjes.

Ik hoop dat ik jullie hiermee weer heb kunnen inspireren en wens jullie nog een hele fijne dag verder.

Groetjes, 



Reacties

  1. hallo Christa, !!! wat is deze weer super gaaf!!! En bedankt voor de uitleg hierbij !!!
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

PEACE✌

xmas

lovely ladybug