lente



Hallo allemaal,

Misschien een beetje vroeg, maar voor we het weten zitten we alweer in het lente seizoen. Persoonlijk vind ik dat de mooiste tijd van het jaar. Niet te koud en niet te warm, alle bloembollen die uitkomen, lammetjes in de wei, blaadjes aan de bomen... enzovoort. 

470.784.194

Ik ben begonnen met de cardart "Lente". De letters heb ik uit wat zachte kleurtjes gemaakt. Daarna heb ik de eerste matlaag (van binnenuit)gemaakt van groen cardstock en de buitenste van wit cardstock.

470.784.196

Over de letters heb ik de meisjesgnome gemaakt, die over de letters heen probeert te klimmen. In haar handen heeft ze de madelief in haar handen van Marianne Design.


LR0748


Daarna heb ik het geheel geplakt op de shape art "Priscilla" van Dutch Doobadoo.

470.784.194
Ik heb hem eerst overgetrokken uit wit cardstock en daarna één maat naar binnen overtrokken uit dezelfde groene kleur die ik bij de letters ook gebruikt heb.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en tot de volgende keer.

Groetjes,




Reacties

Populaire posts van deze blog

PEACE✌

xmas

lovely ladybug