rijbewijs gehaald!


Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt met de build up "car". Superleuk te geven als iemand geslaagd is voor zijn rijbewijs, of een leuke verjaardagskaart voor een jongen. Ik heb de armpjes van de auto zelf getekend en de ogen in het voorraam gemaakt. Het bumpertje heb ik gemaakt van mat zilver cardstock en de wieltjes heb ik er schuin onder gemaakt.

470.784.206

Bij de build up auto heb ik gebruik gemaakt van de shape art "Brigitta". Ik heb deze shape art alleen op zijn kop gebruikt en er strepen op gemaakt van wit cardstock, zodat het op een weg lijkt.

470.784.203

Met een zwarte fineliner en een witte gellpen heb ik hier en daar wat strepen getekend om het één en ander te accentueren.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en hopelijk tot de volgende keer!

groetjes,

Reacties

Populaire posts van deze blog

PEACE✌

lovely ladybug

xmas