USA gnoom


Hoihoi,

Leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen op het blog! Ik ben dit keer aan de slag gegaan met de build up gardening gnome. Deze gnome is zo leuk om iets anders mee te bouwen. Dit keer heb ik het designpapier van de craftykit USA gebruikt.


473.005.039

470.784.196

Ik heb de baard, snor, het shirt en de broek van de mal overgetekend in de juiste kleuren cardstock en deze uitgeknipt. De snor en baard heb ik met distress oxide "lost shadow" geblend. De neus heb ik gemaakt met een cirkelpons van 2.5 cm doorsnede en heb deze toen een beetje ovaal geknipt.


470.713.801

De bril heb ik van het build up stencil "zomer" gemaakt. En de pet is van het build up stencil "kleding beer".


470.713.798

Het is zo leuk om te spelen met verschillende mallen! De toorts heb ik zelf getekend en het vuur wat je erin ziet, heb ik gemaakt met de punt van de baard van de gnoom. Verder heb ik gebruik gemaakt van het striped alphabet CCL-FR-CD174 van CraftLab en daar USA meer gestanst. Aan de linkerkant van de gnoom heb ik de circle shaker happy bday CCL-ES-CD159 van CraftLab gebruikt. Daarna heb ik het geheel geplakt op blauw cardstock er er een rand langs geknipt.

Ik hoop dat ik jullie met deze kaart weer heb kunnen inspireren en graag tot de volgende keer! 

Groetjes,

Reacties

Populaire posts van deze blog

PEACE✌

xmas

lovely ladybug