bunnybips


Hoihoi,

Deze build up art met de konijnenkont is toch weer TE leuk!! Deze buildup "bunnyfeet" heb ik overgetrokken en uitgeknipt in de juiste kleuren.

470.784.221

Ik heb één konijn achter het stuur gezet met zijn kop uit het raam en de andere zoals de mal met zijn kont uit de auto laten steken met wortels om hem heen en ook vallende wortels.
470.784.082

Bij deze leuke build up heb ik de card art "signboard" gebruikt. Daar heb ik met een fineliner een houtnerfje ingetekend. En aan de andere kant van de auto heb ik de card art "boom" gebruikt.


470.713.853

De weg die je onder de auto ziet heb ik zelf gemaakt. Gewoon de breedte bekijken van de auto en een stuk cardstock schuin knippen aan beide kanten. Met de maskart cloud heb ik op de kaart wolken gemaakt.


470.784.073

Onderin de kaart heb ik wat groene, bruine en zwarte inkt gebruikt en het gras van Marianne Design CR1355. Met een fineliner en witte gelpen heb ik hier en daar nog wat lijntjes getekend om wat dingen op de kaart extra te accentueren.

Ik hoop dat ik jullie met deze kaart weer heb kunnen inspireren en wens jullie nog een hele fijne dag verder.

Groetjes,

Reacties

Populaire posts van deze blog

PEACE✌

lovely ladybug

xmas