gnome paasmandje


Hallo allemaal,

Dit leuke mandje is gemaakt van de box art "broken egg". Het mandje heb ik overgetrokken uit wit cardstock.
470.784.224

De zijkanten van het mandje heb ik ingesneden om de centimeter en met gele stroken van één centimeter gevlochten.

Het gebroken ei op de voor en achterkant heb ik met het designpapier dots en stripes van CraftLab beplakt. Daarna ben ik de "bunny gnome" gaan maken.
470.784.218

Zonder snor vind ik een gnome niet compleet, dus heb ik de snor gebruikt van de "gardening gnoom".

470.784.196

Ik heb voor de gnome lekkere felle kleurtjes gebruikt.


Lekker kleurrijk zo!!! De randjes heb ik beïnkt met dezelfde kleuren als het cardstock. De voetjes die je ziet is van zijn neus gemaakt. En ik heb het lijfje beetje aangepast, zoadat het lijkt alsof hij beentjes heeft en zit.


Zo, nu klaar om in elkaar te plakken!


Wat een leukerd is deze mal toch weer!
Het handvat van het mandje heb ik gemaakt uit roze cardstock zodat het roze van de gnome terugkomt. Toen het mandje in elkaar zat heb het gnoompje erop geplakt met foamtape.


Het grasje is van Marianne Design, craftable CR1355.
Onder het handvat van het mandje heb ik een strikje geplakt. En natuurlijk heb ik het mandje gevuld met eitjes... nu maar afwachten of de kleinkinderen er blij mee zijn!

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren met deze box en wens jullie nog een fijne dag verder.

Groetjes,


Reacties

Populaire posts van deze blog

funny eggs

lovely ladybug

PEACE✌