you make my heart smile!


Hoi allemaal,

Wat is er toch een vreselijke fleurige collectie van Dutch Doobadoo uitgekomen zeg! Ik ben aan de gang gegaan met de buildup "ladybug".

470.784.217

Ik heb deze overgetekend in de juiste kleuren cardstock, uitgeknipt en deze even opzij gelegd, omdat ik dan nog niet weet hoe deze op de kaart uitkomt. Daarna ben ik verder gegaan met de bloemen. Ik heb alleen de bloemen en bladeren gebruikt. De kleinste bloem is gemaakt van het stencil waar de ladybug opstaat.
470.784.211

De bladeren van de bloemen heb ik gekleurd met inkt. Dit heb ik gedaan door een ronding te knippen als mal uit een stuk cardstock en dit bij elk blad van de bloem neer te leggen en er met inkt langs te gaan.


Bij de bloemen en ladybug heb ik ook de build up "bee" gebruikt. Deze heb ik uit een honingkleurige cardstock met zwart gemaakt en de vleugeltjes uit vellum papier.


470.784.115

De bladeren die je ziet zijn van het bloemenstencil. Deze heb ik drie keer gemaakt. Nu kan ik kijken hoe ik de kaart wil hebben en kan ik dat zo neerleggen in in elkaar gaan plakken. Op de kaart heb ik een grasje gemaakt met de craftable van Marianne Design CR1355 en een stempeltje met de tekst "let's stick together" van ECD planner essentials. Ik heb nog wat lijnen hier en daar getekend op de kaart om één en ander te accentueren. Daarna heb ik alles op een stuk wit cardstock geplakt om alles netjes af te werken.

Ik hoop dat ik jullie met deze kaart weer heb kunnen inspireren en wens jullie nog een fijne dag verder. 

Groetjes,
 

Reacties

Populaire posts van deze blog

PEACE✌

lovely ladybug

xmas