tijd voor taart!!!


Hoihoi,

Hier weer eens een blogje van mij, want er wordt toch best veel om gevraagd. Die grappige build up chef heb ik opgebouwd en in plaats van de armpjes omlaag heb ik deze naar boven geplakt. De beentjes en voetjes heb ik weggelaten, omdat je deze toch niet gaat zien.
build up chef 470.784.277

De chefkok heb ik uit de build up cake laten komen. Ik heb deze uit zand kleurig cardstock getekend en het glazuur uit fel roze. De bovenste laag heb ik eraf gelaten en daar de chef geplakt. Het kleinste taartje heb ik op zijn handje geplakt. De kaarsjes heb ik niet gebruikt dit keer.


build up cake 470.784.129

En omdat Dutch Doobadoo 10 jaar bestaat heb ik het getal 10 gemaakt met de cardart numbers Milano, maar je kan deze kaart natuurlijk ook voor een verjaardag maken en dan het getal plakken hoe oud diegene geworden is.
cardart numbers Milano 470.784.265

Deze heb ik beplakt met het designpapier uit de craftykit little chef. In deze craftykit is overigens nog een ontzettende leuke tekenmal met de tekst "bake" en grappige uitdruk gnomes!
craftykit little chef

Ik ben de kaart verder gaan pimpen met de stansmal friendz party. Hier zit een stansje met serpetine op en die past hier natuurlijk perfect bij!

CCL-FR-CD272

De tekst heb ik geplakt op een stukje wit cardstock. Dit is een stempel van Hobbizz (gefeliciteerd & beterschap) die ik nog heb liggen en deze heb ik geplakt op de nested circles van Creative Craftlab.

CCL-ES-CD731

Voor de ogen heb ik ponsjes gebruikt van Vaessen Creative. Deze ponsjes heb ik in het ovaal en in het rond. Ideaal!!


De afmeting van de ronde pons is 7 mm doorsneden en de ovale pons ongeveer 1.2x1.6 mm



Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie heel veel plezier met het maken ervan!

Groetjes,






Reacties

Populaire posts van deze blog

PEACE✌

lovely ladybug

xmas